ورق گالوانیزه رنگی

ورق گالوانیزه رنگی

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی چیست؟

ورق کرکره گالوانیزه رنگی اصطلاحا به ورقی گفته می‌شود که سطح آن به شکل کرکره است؛ برای آن که سطح صاف و مسطح نیست و موج‌دار شده است. این نوع ورق به شکل‌ های مختلف در بازار فروخته می‌شود، گاهی ورق‌ های کرکره‌ای ساده و بدون رنگ است؛ اما در بیشتر مواقع این ورق‌ها رنگ شده و در بازار به فروش می‌رسد، قیمت ورق رنگی در بازار بسته به نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت، متفاوت خواهد بود.

رنگ‌کاری ورق کرکره‌ای رنگی به دو صورت دستی و کوره‌ای انجام می‌شود که نوع رنگ‌کاری در قیمت نهایی اثرگذار است. زمانی که ورق گالوانیزه در حال تولید است، در پایان خط گالوانیزسیون، دستگاه فرمینگ موجب شکل‌ دادن به ورق می‌شود و در نتیجه ورق کرکره‌ای تولید می‌شود.


همه چیز درباره ورق گالوانیزه رنگی

اگر به به ورقی با استحکام و دوام بالا نیاز دارید، ورق فولادی گالوانیزه رنگی آهن آرسام بهترین گزینه می باشد. شرکت های ساختمانی بزرگ می توانند از این ورق ها برای اجزا مختلف پروژ] خود استفاده کنند. شما می توانید محصولات متنوعی رادر رنگ های مختلف در دسترس داشته باشید و آن ها را سفارش دهید. آهن آرسام اشکال و اندازه های مختلفی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند برای هر پروژه ای آماده باشید.

بسیاری از ورق های فولادی گالوانیزه رنگی به شکل ورق های موجدار هستند که برای ذخیره سازی ساده تر و کارآمدتر روی یکدیگر چیده می شوند. ورق ها برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی گالوانیزه می شوند. برخی از انواع آن به صورت رول های بزرگ یا ورق های مسطح هستند که می توان آنها را به اندازه برش داد. سطوح کروم دار پوشش جذابی ارائه می دهند که درخشندگی براقی به فلز می بخشد.

مشاوره